Czy wiesz, czemu aż 60% firm zautomatyzuje w najbliższych latach interakcje ze swoimi klientami? I czemu aż połowa biznesów w pełni zintegruje kanały komunikacji?
Zobacz, czemu nie opłaca Ci się nie dołączyć do tej grupy!

Wydajność, o jakiej marzyłeś...

Platforma Unified Factory to idealne rozwiązanie dla firm, które wiedzą jak ważna jest obsługa klienta, sprostanie oczekiwaniom rynku oraz wysoka efektywność pracy. Rozwiązania klasy Customer Service Automation, w połączeniu z zaawansowanymi algorytmami asocjacyjnymi, pozwalają na niespotykane dotąd zwiększenie wydajności, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości obsługi Klienta.

>80%
e-maili
od klientów
obsłużonych
automatycznie
>50%
wątków chat
z klientami
obsłużonych automatycznie
>80%
wzrost wydajności
bez zwiększania
kosztów
zatrudnienia

...w obszarach, w których jej potrzebujesz

Nieważne, czy KPI Twojego działu dotyczą obsługi klienta, sprzedaży, czy windykacji. Technologia Unified Factory, oparta na autorskich rozwiązaniach wykorzystujących unikalne algorytmy, pomoże Ci osiągnąć zakładane rezultaty w każdej z dziedzin obsługi klienta – przed, w trakcie i po sprzedaży.

Znam rynek rozwiązań do komunikacji od wielu lat i testowałem najróżniejsze systemy. Długo zastanawiałem się na jakie rozwiązanie postawić i zdecydowałem się na Platformę Unified Factory. Obecnie rozwijamy różne konfiguracje, z różnymi zespołami i jesteśmy w stanie uruchamiać automatyczne narzędzia w Platformie bez wsparcia pracowników IT. Dla naszych zespołów to ogromna zmiana, a co najważniejsze wszystko możemy zrobić szybko – dziś pomysł, dziś rozwiązanie.

Jedno z pierwszych wdrożeń w Iranie.

Same dobre skojarzenia

Platforma Unified Factory wykorzystuje zaawansowane algorytmy pamięci asocjacyjnej. Pozwoliły one na stworzenie systemu, który - tak jak najlepsi pracownicy - korzysta z intuicji i kojarzy fakty.

Pamięć asocjacyjna działa analogicznie jak ludzka pamięć, naśladując proces zbierania wiedzy przez ludzki mózg, jednak przewyższa go wydajnością oraz posiada umiejętność samodzielnego wyciągania wniosków.

Unified Factory odtwarza informacje na podstawie tylko części danych lub na podstawie podobnych sytuacji w bazie, dzięki czemu sam domyśla się, czego potrzebują i o co pytają Twoi klienci. Używa przy tym naturalnego języka i jest niewrażliwy na literówki. Działając na wyższych poziomach abstrakcji i dostosowując się do nowych, nieuwzględnionych w pierwotnym oprogramowaniu, warunków sprawia, że praca Twojego działu w zakresie obsługi klienta i sprzedaży stanie się szybsza, prostsza, bezpieczniejsza. I wydajniejsza nawet o 80%.

Automatyzacja to przyszłość obsługi klienta. Od wielu lat o tym się mówi, ale osobiście nigdzie nie widziałam takiego rozwiązania. W 2015 r. zobaczyliśmy system Unified Factory i nie dowierzaliśmy, że może pracować u nas. Elastyczny, umożliwiający dostosowanie do najróżniejszych procesów w obsłudze klienta i co najważniejszy „pamiętający” co mamy robić i podpowiadający rozwiązania. Osobiście określam jako „ekskluzywny".

Kierownik DOK, jedno z pierwszych wdrożeń w Czechach.

Zadowolenie klientów gwarantowane
- z automatu!

Automatyzacja kontaktów z klientami to nie tylko więcej czasu dla Twojego działu na rozwój i osiąganie założonych KPI. Klienci Unified Factory odnotowują średnio 3-krotne przyspieszenie odpowiedzi na zapytania.

Dzięki takim wynikom oraz rozwiązaniom funkcjonalnym, platforma Unified Factory zyskała zaufanie globalnych klientów i jest dostępna m.in. w takich krajach jak Niemcy, Czechy, Szwajcaria czy Iran.

Technologia, która rozwija się razem z Tobą

Unified Factory to zaawansowana, tworzona przez ponad 50 ekspertów i specjalistów technologia, która:

Dołącz do najlepszych na świecie

Poznaj technologię Unified Factory, która każdego dnia pomaga szefom działów na świecie w osiąganiu wyznaczonych celów i zobacz co możemy zrobić dla Twojej firmy. Zostaw nam swoje dane, a konsultant Unified Factory skontaktuje się z Tobą, żeby znaleźć rozwiązanie idealnie dopasowane do Twoich potrzeb.

Jeśli wypełnisz formularz już dziś, jako podziękowanie za zainteresowanie i zaufanie, otrzymasz przedpremierowo publikację „White Paper - jak skutecznie zarządzać obsługą klienta i sprzedażą, rozwijać biznes korzystając ze sprawdzonych przez innych rozwiązań”

Wpisz dane do kontaktu:

Copyright © 2016 Unified Factory.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Affility Polska