CUSTOMER SERVICE AUTOMATION DAY#2
26.10.2016, WARSZAWA godzina 9:00
Zapraszamy na spotkanie biznesowe, którego tematem przewodnim będzie czynnik ludzki w automatyzacji procesów branży Call Center. Spotkaj ekspertów wdrażających wielokanałowe rozwiązania w branży i dowiedz się, jak podnieść wydajność procesów obsługi klienta nawet o 80%!
Dlaczego warto wziąć udział?
Katarzyna Swatowska
Ekspert komunikacji marketingowej w branży call center i nowych technologii. Manager z bogatą praktyką - w zakresie zarządzania działami PR, sponsoringu i marketingu bezpośredniego, zespołami obsługi klienta - zdobytą na polskim i międzynarodowym rynku. Od wielu lat specjalizuje się w dziedzinie komunikacji interaktywnej poprzez nowe media i nowe technologie.
Maciej Okniński
CEO Unified Factory S.A.
Specjalizuje się we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. Od 20 lat związany z rynkiem sprzedaży, marketingu bezpośredniego i kanałów komunikacji z klientem. Pomysłodawca i zarządzający projektem wprowadzenia automatyzacji w procesach sprzedaży i obsługi klienta. Twórca Platformy Customer Service Automation oraz rozwiązań z obszaru pamięci asocjacyjnej. Współtworzył i rozwijał Wydawnictwo „Wiedza i Praktyka”, którego przez lata był Wiceprezesem.
Karol Dudij
Head of commercial w Unified Factory S.A.
Specjalista w zarządzaniu procesami sprzedaży i obsługi klienta. Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii biznesowych w obszarach B2B, projektowaniu łańcucha dostaw czy rozwiązań sprzedażowych, zdobywane w największych sieciach sprzedżowych o globalnym zasięgu działalności takich jak Action S.A.czy Agito.pl
Unified Factory S.A. jest producentem i globalnym dostawcą rozwiązań automatyzujących sprzedaż i obsługę klienta na 7 rynkach świata. Bazą oferowanej technologii jest platforma klasy Customer Service Automation działająca w oparciu o zaawansowane algorytmy pamięci asocjacyjnej. Autorskie rozwiązania platformy Customer Service Automation automatyzują pełną ścieżkę obsługi klienta, obejmując kojarzenie informacji w segmentach B2B, B2C oraz H2H.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami: tel. +48 533 618 817 | event@unifiedfactory.com