CUSTOMER SERVICE AUTOMATION DAY#2
26.10.2016, WARSZAWA godzina 9:00

Automatyzacja z ludzką twarzą

Zapraszamy na spotkanie biznesowe, którego tematem przewodnim będzie czynnik ludzki w automatyzacji procesów branży Call Center. Spotkaj ekspertów wdrażających wielokanałowe rozwiązania w branży i dowiedz się, jak podnieść wydajność procesów obsługi klienta nawet o 80%!

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Poznasz rozwiązania wspierające konsultantów, poprawiające ich efektywność i ułatwiające im prowadzenie różnych aktywności w tym samym czasie
  • Poznasz narzędzia, które umożliwiają kierownikom i supervisorom samodzielne zarządzanie kampanią call center
  • Dowiesz się jak łatwo możesz customizować budowę skryptów, raportów, zapowiedzi, schematów obsługi kanałów komunikacji czy proces szkolenia
  • Porozmawiasz z praktykami, którzy od wielu lat zarządzają jednostkami call i contact center

Zapisz się teraz!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Unified Factory S.A. z siedzibą w Warszawie w celu przeprowadzenia Konferencji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997, (Dz.U. nr 133, poz. 883) *
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych od Unified Factory S.A., kierowanych do mnie za pomocą środków komunikacji elektronicznej w szczególności poczty elektronicznej zgodnie z przepisem art. 10 ust 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 144 z 2002 r. poz. 1204).

Patroni medialni

Prelegenci

Katarzyna Swatowska

www.swatowska.pl

Ekspert komunikacji marketingowej w branży call center i nowych technologii. Manager z bogatą praktyką - w zakresie zarządzania działami PR, sponsoringu i marketingu bezpośredniego, zespołami obsługi klienta - zdobytą na polskim i międzynarodowym rynku. Od wielu lat specjalizuje się w dziedzinie komunikacji interaktywnej poprzez nowe media i nowe technologie.

Maciej Okniński

CEO Unified Factory S.A.

Specjalizuje się we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. Od 20 lat związany z rynkiem sprzedaży, marketingu bezpośredniego i kanałów komunikacji z klientem. Pomysłodawca i zarządzający projektem wprowadzenia automatyzacji w procesach sprzedaży i obsługi klienta. Twórca Platformy Customer Service Automation oraz rozwiązań z obszaru pamięci asocjacyjnej. Współtworzył i rozwijał Wydawnictwo „Wiedza i Praktyka”, którego przez lata był Wiceprezesem.

Karol Dudij

Head of commercial w Unified Factory S.A.

Specjalista w zarządzaniu procesami sprzedaży i obsługi klienta. Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii biznesowych w obszarach B2B, projektowaniu łańcucha dostaw czy rozwiązań sprzedażowych, zdobywane w największych sieciach sprzedżowych o globalnym zasięgu działalności takich jak Action S.A.czy Agito.pl

Miejsce

Salt House
Solec 63
00-409 Warszawa

Unified Factory S.A. jest producentem i globalnym dostawcą rozwiązań automatyzujących sprzedaż i obsługę klienta na 7 rynkach świata. Bazą oferowanej technologii jest platforma klasy Customer Service Automation działająca w oparciu o zaawansowane algorytmy pamięci asocjacyjnej. Autorskie rozwiązania platformy Customer Service Automation automatyzują pełną ścieżkę obsługi klienta, obejmując kojarzenie informacji w segmentach B2B, B2C oraz H2H.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami: tel. +48 533 618 817 | event@unifiedfactory.com